Sunday, April 17, 2011

Tiada Tajuk

Assalamualaikum :)
studyweek dah mula start. yes, aku terpaksa berhempas pulas. berdamping dgn buku2 LAW, AKAUN, MACRO, PAD, CTU, BEL . cukup. 6 subject aku kena redah amek exam sem ni . 
khamis ; aku balik umah si MISS XX dgn Shima. alasan ? family dye ajak and kami mahu beli brg2 prepare utk exam. beli ape? PEN saje. haha. selebihnye, beli Jam tgn yg sudah lame x aku pakai , bli Mame slurppp saje.
Jumaat ; kami kuar . sepatotnye kuar ber-3 saja. tp,tuptup  jd SINGLE dating . haha .
sape dating? bkn aku. tp? Miss XX (name terpaksa dirahsiakan)  ;)
kami pergi maen bowling saje . aku kalah. surrender. haha . 
k, tak mau ckp byk lg , here da candid pic :)

ini dia cik SHIMA si baju Ungu. sesekali ku rasa teringinn .. lalalala ;)


tgk , mata dia bersilauu ! haha. contact lens la sgt kn darl .


Jom kite terjah! MR XY & MISS XX ;)
Maaf ; aku terpaksa BLURkn gambar ini atas faktor Privacy yg x dpt dielakkan ;)

Lastly ;

Ter-RINDU kamu ;)

nota kaki ;
       utk MR XY & MISS XX , Hope korg Hepy everafter ya <3
       terkejut tak ade segmen TERJAH? haha 
       Utk sahabat2 sekalian DPA 3E , Gudluck Final Exam! 
      struggle bagai nak gilak :D . 
      moga Allah bg yg terbaik buat kite sume :)
      reminder for Myself ; Kurangkan TIDO ! haha 
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...