Tuesday, June 21, 2011

3 HARI di Rumah SEWA

Assalamualaikum :)
''Puteri, ko dah pindah umah sewa ke?''
''Dah angkat barang?''
''Ko naik ape angkut barang weh?''
Hahh. bertimbun timbun org duk tanya. Layannnn ~
Officially ,Hari ini masuk hari Ke 3 aku duduk di umah sewa ni.
setelah dihalau dr Blok Merduwati , aku redha .
haha. opss. jgn salah sangka, aku bkn kena buang kolej ok.
Rekod belajar sy bersih . fullstop.
Thanks UiTM , saya tak sanggup lagi duduk dlm kolej yg sesak.
nekad, aku dan konco konco aku - Nuzul, Miza, Shima telah sukses mendaftar menjadi NR ' non-residents'.
anyway , Rumah SEWA mariiiii ! ;)
Perjalanan dari rumah sewa kami agak jaoh. kalau nak menapak dari rumah sewa, memakan masa dalam 8 minit. Tu kalau speed kereta dlm 60/km . kalau 100/km maybe dalam bape minit je dah sampai kot ke UiTM tu.
Ye, rumah kami agak ceruk sedikit.
Ni je rumah yang kami dpt sewa. Yang dkt2 UiTM  tu was FULLY BOOKED. grrr .
sabar jelaaa~  so far, rumah sewa kapasiti 3 Bilik, 2 Toilets, agak ok laa.
btw , ahad lepas aku dan mereka mereka itu  keluar beli barang barang dapur.
haha . eksited nampak? agak laa kan . Kami borong brg kat Mydin je .Here , some picca  yg sempat aku amik.. mcm biase laa kn, click clickk .

Shima dan Nuzuk khusyuk pilih brg. aku sorong aje trolley .


perghh sarat . sori ni tak tersusun lagi. haha. main campak campak aje ;)


Ape laa diorang ni. Dkt box container pun nak posingg jugak! haha ;)

lepas habis dah borong barang barang, kitorang pegi rumah Nuzul jap. amik Dapur gas, bla bla blaa. Then, ktorang pecut pegi DP . 


Chocolate Indulgence By Secret Recipe. Mengindamm woo . 1 slices je mampu beli :'(


Akibat terlalu lapar dan menjadi pelahap , fries berterabur. Ni kerja Nuzul and Shima ok. hahaha ;)


Perghhh nganga lagi kak Shima oii . Double Big Mac Mcd :)



Aku dan Shima . see, her eyes! Purple .. gojess ;)


Saya kecik , sy comel. mmg sy selalu kena duduk belakang ..ni saya tgh ejek bdk depan ni. haha.
wehh Nuzul, awat hang jelir lidah tu? haha ;)


We are really Best Friend FOREVER :) . Cik Miza kite tak dpt keluar same same sebab pergi kenduri di kampungnya. Hey Cik Siti Asmizah ; Friends Ideas For Life :)


''Ikan EMAS'' kata si DIA <3

nota kaki ; KUALI je aku blum beli lagi. Anyone nak sedekahkan kuali pada aku tak? 
;)
k baibai !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...