Friday, February 11, 2011

Kreatif yg TAK berape la kn?

Assalamualaikum :)
yeah , diswik mmg jadual aku bagai padat nk gile. haha :D
dgn activity kolej utk gotong royongg, lukis mural kt blok , kena wt tanaman angkat lg. aisey. aktif btl! haha
for sure, next coming week lg laa! bzzzz !
errrr . aku dah plan kot nk jmpe si dia ;) hehe. tp, x sure lg sbb kena tgk jadual aku.
yela, dgr cite Naib Counselour UiTM nk  dtg Uitm bhai! haha. dye nk jejak kaki ke melaka.
wah , sume student smgt ke? err , tak sgt laa kn. hehe ;)
hah, ari khamis baru ni, level bilik aku kena diwajibkan buat kad Birthday msg2.
by own creative ok! haha. adoii, rajinn sgt la kn nk wt. huahuahua. 
syaratnye, kena wt dlm A4 Paper, included name & birthday date .
so , dgn menggunakan kertas seadanya (tu pn minx kt mizaa) , aku and nuzul wt laa ''ART'' yg tak berapa nk art tu. haha :D

hasilnye ? :D

ni bahan-bahan yg dah siap digunekan. hehe. 3 Helai kertas shj (xperlu la over nk bazir kertas kn), liquid, marker,Gam and BUKU BEL tu wajib! haha. alas nk gam kn kertas2 warne tu . :D


yg ni pulak , sudah terang lg bersuluh , bkn name aku ok. haha. ni si nuzul punye..roomate aku :) lihatlah , comel kn?
siyes, ko mmg nmpk cm kebudak-budakan tau nuzul. hehe.. ala ala kindergaten la plak ;)
Nama : NUZUL
Birthday : 2 APRIL 91 


see , yg bwh tu signature si nuzul.. yg Warna HITAM tu , aku wt.. yeah , Pu3 NurDini LIKE THIS :) . oleh krn button Fb xde dlm kertas ni, aku sesuke hati laa tulis g2. haha :D



orait , yg ni. terang2 dah tunjuk name aku kn.. hehe.. ni laa karya aku yg x menjadi tu. maklumlah, dah lame kot x menampal kertas2 funky ni. huuahua. sememangnye, mmg sy xde bakat seni :( huahua!
Nama : PUTERI NURDINI
Birthday : 16/2/91 (comingggg soon) haha


see, name Cik Abang yg tepi tu , aku tulis skali dlm art work aku tahu.. hehe . CAHAYE , nmpk x? hehe. tanda kite slalu ingat ingat awak tau ;) 

nota kaki ; kami mmg xde bakat seni . haha. 
yg penting, kitowg dah siapkan benda ni demi arahan level bilik kami :D !
k, babai :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...