Saturday, May 7, 2011

Saya Peminat Hindustan yg DULU . SKRG? tidak lagi T_T

Assalamualaikum :)


hari ni aku nk cite psl Bollywood .
aku sbnrnye kaki Hindustan :D haha.
tp, tu dlu.. cerita Hindustan DULU tak sama mcm SEKARANG . betul x?
cerita DULU lg feeling abes, terus menusuk dlm hati ;)
sampai boleh hfl lagu2. hehe . Tapi, Cerita Hindustan skrg? mintak maaf laa ek.
Kalau aku nk tgk pn, aku tapis dulu. tgk sape HERO & HEROIN ;)
kalau KAJOL , ke SHAH RUKH KHAN ke, HRITHIK ROSHAN ke, PREITY ZINTA ke , hah aku sanggup duduk dpn tv dan tgk :)
Tapi Cite skrg ? toksah ckp la kn. mak aiii SEKSIIII abes! sekali tgk, mcm cite Hollywood pn ade.
haha. lg satu, cite skrg x mcm dlu.. tak menusuk kalbu ;) (haishhh, takyah nk  tusuk sgt la kn) huahua.


okay, skrg aku bkn nk cite psl Cerita Hindustan DULU atau SKRG . tp,aku nk cite yg ptg td aku tgk cite Hindustan kt TV3.. err, tu pn nk cite ke Pu3? bkn ape, aku dah lame kot x tgk Tv.. lg2 Hindustann.
Almaklum laa, sejak duduk kt UiTM tu, mane laa aku smpt duduk kt Ruang TV and tgk..
Kad ASTRO kt Ruang TV kolej aku pn kena kebas maa. haha. sape punye keje laa kn?


****
Bukak TV3, Tgk si KAJOL berlakon :) ohh, I Love You KAJOL ;)
sukaa sgt kt dye ni. plus with SHAH RUKH KHAN :)
diorg berlakon bersame :) tp, ape nth tajok cite ni. Yg penting aku dah penah tgk cite ni, tp saje je nk tgk lagi :)


*****
Ni sebahagian gambar2 Kajol & Shah Rukh Khan yg smpt aku curikk dr Fan page FB ;)




ni Filem lame.. aku  tak ingat  tajuknye. cerita ni laa yg TV3 ulang tadi.. Mujhe Dekha Ko'iyii Janna Sanammmm.
;) sebahagian laguunye. hafal tau .ehee


Filem Paling Da'Bombb evergreen! Kuch Kuch Hota Hai :)
Kisah Cintaa Si Tomboyy bernama ANJALI  yg jatuh hati pd RAHUL <3
Sedihh , Sweet :) aku tgk cerite ni byk kali sampai dah bleh hafal scene mereka ;)


Haish , terpaut pulak rantaii si manis ni. ehhee. Kabhi Kushi Kabhi Gham :)
Family Love Story dr Karan Johar. Kalau x silap aku, tu la name Director nya.
Filem yg meruntum jiwa, kisah si anak lelaki yg bekorban sampai dibuang family demi gadis yg dicintai akibat berbeza darjat.
(err. dah mcm penglipur lara lak aku ni. huahua :D )




Dari aku jd budak-budak lg aku selalu mengharap yg mereka ni bercintaa tau!
 err, sgt chemistryy kot kalau berlakon .



Oh Kajol. Natural Beauty :)




Kajol is Taken by Ajay Devgan oke.. dah lame diorang kahwin since 1994.
lupekan jelaa hasrat nk matching-kn Kajol dgn Shah Rukh Khan . huahua.


okay la, dats all ..
eh jap.. Selamat Hari Ibu utk semua Ibu diseluruh dunia termasuklah Kajol! hehe.
Dan... Termasuklah Ma saye, PUAN DIWI BINTI IMAN :)
Terima Kasih Ma krn melahirkan Along dan mendidik sehingga ke hari ini.
Tanpa Ma, siapalah Along T_T
InsyaaAllah, Along akan menjadi anak solehah untuk Ma :)




Puan Diwi Bt Iman ; You're my everything <3

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...