Friday, January 21, 2011

Rindua-rinduan !

Aku rinduu mereka! ya,mereka! huahua.
pe khabar laa anak-anak aku kt umah tu? sehat ke x?
ke tgh keriangan melompat-lompat? HAHA :)
wahai MIKO & LAURA, Aku rinduuuu korg tahu!
rindu yg amat sgt. lebeyh rindu dr aku rindukan cahaya! hahaha 

now, let see gelagat gelagat mereka yg comel tu !
 
yeah , miko (yg kaler itam)(jantan) , Laura (puteh melepak) (betine) tu duk landing sedaaaapp punye kt pasu ma aku! amboii. sedap ae korg landing n tido sini.. ma mmg bising btl bile dyowg landing kt pasu ni. haha.
cian ma..aku dah prepare dah tmpt tido dyowg ni, tp sian-siang nati dyowg konpem2 cari port ni! haha.
ape boleh buat kn? 
p/s: aku amik pic ni time dyowg tgh tido. dyowg terkejut, n bgn .. then i got 2 snap dis pic. hehe

 
ni illa (adik pompuan aku no 4). dye duk pegang miko n laura. miko n laura mmg suke amek gambar! kucing abad 21 katekan! :)

ni sewaktu mereka sdg beradu berdua-duaan! haha. mereka ni adalah adik beradik ok! aku dpt mereka ni dr kwn ma aku.. yelah, ibu kucing ni tahu beranak je, anak pn dah berderet deret, so kwn ma aku pn bg laa miko and laura kt aku! name miko & laura ni, adik beradik aku yg tukang bg. :)
aku jage dyowg dr dyowg kecik smpi laa skrg ni :)


yeah, kite zoom lg muke mereka lg dkt! haha . MIKO & LAURA, korg mmg comel super plus. haha
tgk, bulu dyowg tu, gerammm sey aku tgk :)

to miko & laura, along rindu ,sayangggg kamu laa! nantikan kepulangan kakanda di kampung halaman pd raya cina ni ok! (wah statement aku) . haha :)

p/s : xdpt anak sdiri, dpt anak kucing pn jadi lah! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...