Sunday, January 23, 2011

settle satu , satu .

aassignment CTU dtg menjengah . haish . aku dpt group 1st wt presentation. ok, no hal. lg cpt present,lg cpt sttle kn? haha. CTU aku dpt tajuk sumber pengurusan  islam . hurm, settle sudah!
next, LAW. mini presentation tajok ''Law of Tort'' . 
payahh gk mau carik n research. Prof Madya Rusnah mau sample case related our topic.
slps berhempas pulas meng-Research, siap jugak :)
yes. settle dua benda :)
aku mmg x suke wt assignment last minute. mmg bertimbun la kn kje.
huahua.

Lumrah manusia, bile byk sgt problems menjengah,kite akan menjadi spt ini :

atau spt ini ,


ingat aku je jd serabut ? budak kecik ni lg serabut! haha


atau spt ini ?



bila kucing dah serabut, aku pn x tahu laa nk ckp ape kn? :P 
huahua.

so, in short, jgn laa serabotkan diri kite k. sbb serabot tu x bwk ke mane pn.
so,make life be simple :)

............. end ...............



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...