Wednesday, January 12, 2011

sume nye NEW!














salam :)
hai dah bersawang dah blog aku ni. mane x nye, x di-update! huahua.
soryy oke blog! aq mls laa pulak mau bkk laptop.
broadband lum bli ag memandangkan dwet biasiswa YPJ aq lum kua.. huahua. nk harapkan wifi uitm? mls laa plak! err.
btw, sempena newyear ni (lum tlambat lg kot) , aku harapkan thn ni lebih bermakna dr thn2 yg akan dtg  :)
memandangkan class dah start berjalan , dwet pn makin byk oii nk gune! haha.
spt biasa, aku pn mencari ''customer'' aku ! err. customer utk ''BUKU2 last sem ok!''
bkn customer yg mcm tettttttttttttt tu. haha.
mlm td, ade laa dak junior tu bli ngn aku. ade la dlm RM78 aku dpt jual utk sume buku2 yg smmgnye aku dah xpakai lg.. huhu.
k laa, till here . caucincauuu :)

nota kaki : wahai YPJ, cpt laa masuk duit dlm akaun bank aku.. pnt deyh aku tunggu! :(
imissyousomuch Norakmal Syafiq <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...