Sunday, September 4, 2011

Meet THEM - Raya raya

Assalamualaikum :)
Hari ini mood balik semula ke kampus mmg takde.
Oh rumah sewa dah seminggu saya tinggalkan. Dah bersawang ke dok?haha ;)
Sepanjang seminggu raya ni, biasalah tradisi kunjung-mengunjungi rumah ke rumah jadi amalan.
Dan Jumaat,Sabtu baru ni baru saya dpt beraya rumah member member.
Tu pun dalam 5 buah rumah member dpt saya kunjungi.
Ish,,sikit kan? Tak sempat la nak beraya sakan semua rumah member-membe.
Ni pun jumpa mereka mereka yang rapat dgn aku.
And of course, bile lame giler giler tak jumpe,
Kami byk borak-borak. Cerita personal life,student life.
Yelaa,kami belajar dikampus yg berbeza dan terpisahhh jauhhh! hehe ;)
Meh meh,Puteri kenalkan 2 Sahabat baik saya :)

Gadis ni name Nur Athirah Bt Idila. Tirah ni kawan baik saye time sekolah Rendah Convent lagi.
Tapi,kitowang tak sekolah same pun sbb dia SETIA dgn sekolah CONVENT.
Saya je curang pi Sekolah Sultan Abu Bakar. hehe ;)
NOW; Athirah study kat POLI MERLIMAU

Ni hari kedua jumpe.. hehe.
Ni dye teman saya pi beraya rumah Taufik, Fatin Alia..
Then, kami singgah Tanjung Emas.
Pi tenangkan hati menghadap laut.
Kalau kite tgk LAUT, Dapat PAHALA tau :)
Keindahan Illahi :)



Terima kasih menjadi kawan terbaik saya :) .
Athirah; Aku bahagia bila kau bahagia.
Hope kau dan ehem ehem berkekalan ok ;)


Malamnye, saya meet up AISHA ANUAR.
Ok, si gadis ni mcm minah ARAB .
hehe ;)
Aisha dgn saya belajar same time skolah menengah.
NOW; Aisha study kat UUM taking degree in Accounting.
Dah makin jaohh dah dia duduk.haha
Kedah sana tuu .








Beraya malam malam punn singgah KFC.
haha.
Aisha nak belanjaa, so on aje ;)
okay la, pen off here.
buibui :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...